Apple a lansat un serviciu de streaming TV, un card de credit şi un serviciu de jocuri online de tip arcade, într-o încercare de repoziţionare ca o companie de divertisment şi de servicii financiare care fabrică şi iPhone-uri, relatează Reuters. A doua cea mai valoroasă companie de tehnologie din lume a prezentat un serviciu de televiziune şi de filme numit Apple TV+, care va oferi producţii de televiziune originale şi filme printr-o aplicaţie TV pentru utilizatorii celor 1,4 de miliarde de dispozitive ale companiei, precum şi pentru deţinătorii de televizoare şi alte dispozitive smart.
Programele Apple, disponibile din toamnă
Apple, cunoscută în industria tehnologiei pentru că îşi ţine secrete produsele până le finalizează, nu a comunicat preţurile pentru mai multe dintre serviciile noi, ceea ce a îngrijorat investitorii, iar acţiunile au scăzut uşor. Lansarea poate fi văzută ca un prim pas de a concura liderii pieţei video Netflix şi Amazon, deşi Apple adoptă o strategie diferită, oferind contra-cost ”canale” de la HBO, Starz şi Showtime, alături de propriul său conţinut. Apple va lansa în luna mai o versiune modernizată a aplicaţiei pentru abonarea la canalele altor furnizori de conţinut, dar programele sale originale nu vor fi disponibile până la toamnă, iar preţurile nu au fost anunţate. Show-urile TV şi noua versiune de aplicaţie TV a Apple va fi disponibilă în peste 100 de ţări.
Apple a mai prezentat un card de credit, un joc video Arcade şi a adăugat sute de reviste într-o nouă aplicaţie, în timpul unui eveniment organizat la sediul său central din Cupertino. Deţinătorii vor beneficia de rambursări de bani la achiziţia de produse ale Apple sau la cumpărăturile făcute cu telefoanele. Apple Arcade va funcţiona pe telefoane, tablete şi computere desktop şi va include jocuri de la o serie de dezvoltatori.